tiistai 11. elokuuta 2009

Tavaraa ja tunnustuksia

Pikkuhiljaa täällä on päästy taas kiinni arkeen lomamatkan jälkeen. Viikon auringossa makoilun jälkeen on ollut hieman hidasta monen asian suhteen, lähinnä olen keskittynyt pesemään pyykkiä. Täällä blogimaailmassa minua kuitenkin odotti mukava yllätys, Moana oli muistanut minua tällä ihanalla keijukaistunnustuksella. Kiitos paljon! Tämä onkin ensimmäinen saamani tunnustus :)


Tämän tunnustuksen voisi antaa niin monelle kortteilijalle! Monissa blogeissa on aivan mahtavia kortteja ja kaikki lukijanikin ansaitsevat tämän tunnustuksen. Ajattelin kuitenkin välittää tämän tunnustuksen entisille työkavereilleni, jotka minua kovasti tämän harrastuksen pariin innoittivat. Kouhoon ja Västäräkin esimerkin avulla aloitin minäkin oman blogini.


Täällä kotosalla odotteli myös muutama pieni paketti. Mihannasta tilasin Magnolian leimasimia. Näitä eläinaiheisia leimasimia olin katsellut jo pitempään, samoin tuota istuvaa Tildaa, ja nyt sattuivat olemaan sopivasta alennuksessa.


Crafticaan oli sitten tullut aivan ihania Magnolian papereita, ja oli pakko tilata kokeeksi muutamia. Ihania kuvioita ja sävyjä näissä papereissa, sormet jo aivan syyhyävät päästä näiden pariin... Pitäisi vain löytää jostain aikaa :)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti